e-PROMO užsakymo taisyklės
Redakcija Nr. 1.3, 2023-01-05
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios e-PROMO elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau
– „Taisyklės“) yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos
Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už
jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos
su prekių pirkimu – pardavimu e-PROMO parduotuvės susijusios nuostatos.
1.2. UAB „Sanitex“, įmonės kodas 110443493, buveinės adresas
Raudondvario pl. 131, Kaunas LT-47501, yra tiesioginis visų prekių, parduodamų
e-PROMO parduotuvėje pardavėjas (toliau – „Pardavėjas“).
1.3. Pirkėjas yra bet kuris asmuo kuris yra išsiėmęs PROMO
kortelę ir užsiregistravęs e-PROMO parduotuvėje (toliau – „Pirkėjas“).
Užsiregistruoti e-PROMO parduotuve ir joje užsakyti prekes turi teisę juridiniai asmenys bei veiksnūs
fiziniai asmenys. Teisę pirkti alkoholinius gėrimus turi tik blaivūs ir ne
jaunesni kaip 20 metų amžiaus fiziniai asmenys. Teisę pirkti energinius gėrimus turi tik
ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus fiziniai asmenys.
1.4. Pirkėjas, norėdamas užsiregistruoti e-PROMO parduotuvėje
privalo susipažinti su šiomis Taisyklėmis bei pažymėti savo sutikimą su jomis.
1.5. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti ar
papildyti Taisykles. Apie Taisyklių pakeitimus ar papildymus bus informuojami
įprastais e-PROMO parduotuvės komunikacijos kanalais. Pirkėjas taip pat gali
būti informuojamas prisijungus prie savo e-PROMO parduotuvės paskyros.
1.6. Šios Taisyklės taikomos kiekvienam Pirkėjo pateiktam
užsakymui e-PROMO parduotuvėje, todėl Pirkėjas privalo būti susipažinęs su
aktualia Taisyklių redakcija susipažinti prieš teikiant kiekvieną naują prekių
užsakymą. Pardavėjas neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės ir yra nuo jos
besąlygiškai atleidžiamas, jei Pirkėjas nesusipažino su aktualia Taisyklių
redakcija, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
1.7. e-PROMO parduotuvė vykdo veiklą Lietuvos teritorijoje,
tačiau Pardavėjas vienašališkai nustato prekių pristatymo teritorijas ir bet
kuriuo metu turi teisę jas apriboti ar išplėsti informuodamas apie tai Pirkėją
e-PROMO paskyroje.
2. REGISTRACIJA
2.1. Pirkėjas, norėdamas naudotis e-PROMO parduotuve ir
pirkti joje siūlomas prekes, privalo užsiregistruoti e-PROMO parduotuvės
sistemoje, užpildydamas registracijos anketą.
2.2. Jeigu Pirkėjas susiduria su problemomis registruojantis
e-PROMO parduotuvėje, Pirkėjas turėtų kreiptis į Pardavėją šiose Taisyklėse
nurodytais kontaktiniais duomenimis.
2.3. Pildydamas registracijos anketą Pirkėjas privalo
pateikti tikslius ir teisingus asmens duomenis bei būtinai užpildyti papildomą
informaciją pažymėtą žvaigždutėmis. Pardavėjas neatsako dėl netinkamo Pirkėjo
užsakymo vykdymo, jeigu Pirkėjas pateikė netikslią ir/ar neteisingą
informaciją.
2.4. Registracijos anketoje privalu pateikti šiuos Pirkėjo
asmeninius duomenis: vardą, pavardę, gimimo datą, elektroninį paštą, adresą,
kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį, kitus prekių pristatymui
būtinus duomenis.
2.5. Pirkėjui neužpildžius visų reikiamų duomenų ar
nepažymėjus visų reikiamų sutikimų, registracijos užbaigti neleidžiama.
2.6. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo momentu nevaržomai
keisti ar papildyti savo registracijos duomenis, o taip pat panaikinti savo
registraciją.
2.7. Registruodamasis Pirkėjas susikuria individualius
prisijungimo duomenis (vartotojo vardą ir slaptažodį) ir įsipareigoja juos
saugoti paslaptyje bei neatskleisti jokiems tretiesiems asmenims. Tuo atveju,
jeigu prisijungimą jam sukurtų Pardavėjas, Pirkėjui el. paštu pateikiamas
sukurtas vartotojo vardas ir laikinasis slaptažodis, kurį Pirkėjas prisijungęs
privalo pasikeisti.
2.8. Jei e-PROMO parduotuvės prisijungimo naudojasi
trečiasis asmuo, prisijungęs naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis,
Pardavėjas laiko šį asmenį Pirkėju. Pardavėjas nėra atsakingas dėl trečiųjų
asmenų prisijungimų naudojantis Pirkėjo prisijungimo duomenimis.
2.9. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis
privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją nurodytais kontaktiniais
duomenimis arba pasikeisti prisijungimo duomenis prisijungdamas prie e-PROMO
parduotuvės sistemos.
3. PREKIŲ KAINOS, KIEKIS IR APMOKĖJIMAS
3.1. e-PROMO parduotuvės prekių kataloge nurodomos
mažmeninės prekių kainos eurais (EUR) su PVM.
3.2. Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalius ir
maksimalius vienu kartu užsakomų prekių kiekius. Apie tai informacija
pateikiama e-PROMO prekių kataloge.
3.3. Prekės parduodamos tokiomis kainomis, kurios galioja
užsakymo pateikimo metu. Į bendrą pristatymo kainą gali būti įtrauktas
pristatymo mokestis ir kitos mokėtinos sumos,
kurios aiškiai detalizuojamos.
3.4. Prekių kainos e-PROMO parduotuvėje gali skirtis nuo
prekių kainų fizinėje Pardavėjo PROMO Cash&Carry. Jei užsakymo pateikimo
metu produkto kaina e-PROMO ir PROMO Cash&Carry fizinėje parduotuvėje
skiriasi, taikoma e-PROMO prekių kataloge nurodyta kaina.
4. PREKIŲ UŽSAKYMAS IR APMOKĖJIMAS
4.1. Užsakymas laikomas pateiktu Pardavėjui, kuomet Pirkėjas
savo e-PROMO paskyroje išsirinkęs perkamas prekes ir suformavęs prekių
krepšelį, apmoka užsakymą.
4.2. Kiekvienas užsakymas yra laikoma tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartimi, kuri yra registruojama ir
saugoma Pardavėjo duomenų bazėje.
4.3. Minimali vieno užsakymo suma yra 50 EUR, mažesnės sumos
užsakymo e-PROMO parduotuvės sistema nepriima.
4.4. Jei visa užsakymo suma yra mažesnė nei 100 EUR,
papildomai prie užsakymo kainos Pirkėjas turės sumokėti fiksuotą pristatymo
mokestį, lygų 3,99 EUR.
4.5. Kiekvienam užsakymui yra taikomas papildomas 0,45 Eur prekių pakavimo mokestis, kurį sudaro viso užsakymo pakavimo (maišelių) kaina (į pakavimo mokestį gali būti įtraukta lengvųjų ir labai lengvų plastikinių maišelių, papildomų plastikinių maišelių ir vienkartinių plastikinių dėžučių kaina).
4.6. Už suformuotą užsakymą Pirkėjas gali sumokėti tik
naudodamas tais mokėjimo būdais, kurie nurodyti e-PROMO paskyroje. Užsakymas
privalo būti apmokamas iki prekių pristatymo.
4.7. Iki užsakymo pristatymo Pirkėjui neapmokėjus užsakymo,
o taip pat jeigu Pardavėjas negauna apmokėjimo iš Pirkėjo mokėjimo įstaigos,
užsakymas anuliuojamas.
4.8. Jeigu Pardavėjas šiuo metu neturi galimybės pristatyti
prekių Pirkėjo nurodytu adresu, -PROMO parduotuvės sistema užsakymo užbaigti
neleis.
4.9. Pirkėjui turint kitų mokėtinų Pardavėjui, Pardavėjas gali savo pasirinkimu neparduoti prekių arba parduoti prekes Pirkėjui dengiant dalį mokėtinų sumų.
4.10. Pardavėjui ir Pirkėjui turint sudarius kitą prekių pirkimo-pardavimo sutartį, pagal kurią Pardavėjas Pirkėjui suteikia kredito limitą bei mokėjimų atidėjimą, Pardavėjas savo pasirinkimu taip pat gali suteikti tokias kreditavimo sąlygas Pirkėjui ir perkant pagal šias Taisykles.
5. PREKIŲ PRISTATYMAS
5.1. Prekės pristatomos Lietuvos teritorijoje. Pirkėjas
užsakymo pateikimo metu pats pasirenka jam priimtiniausią pristatymo būdą,
laikas ir kainą.
5.2. Prekių pristatymas nemokamas, jeigu Pirkėjo prekių suma
už pirkinius ne mažesnė nei 100 Eur su PVM.
5.3. Užsakytos prekės įprastai pristatomos Pirkėjo
pasirinkto laiko intervalu. Apie tikslų numatomą pristatymo laiką Pirkėjas gali
būti informuojamas telefonu. Nepavykus susisiekti su Pirkėju ir/ar jam
pristatytų prekių, užsakymas anuliuojamas ir už jį sumokėti pinigai grąžinami
Pirkėjui Taisyklėse nustatyta tvarka.
5.4. Tuo atveju, jei užsakymas pristatomas numatytu laiku,
tačiau tuo adresu nėra kam atsiimti užsakymo, apie tai pranešama Pirkėjui
telefonu ir susitariama dėl kito pristatymo laiko.
5.5. Pirkėjas užsakydamas prekes įsipareigoja nurodyti
tikslų prekių pristatymo adresą.
5.6. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju,
kai jis prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu
adresu ir perduotos kitam asmeniui, Pardavėjas laikomas tinkamai pristatęs
prekes ir Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
5.7. Pirkėjas supranta ir sutinka, jog išimtinais atvejais
prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su
Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
5.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės
už numatytų prekių pristatymo terminų pažeidimą, taip pat jeigu prekės Pirkėjui
nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo
Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
5.9. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti
pristatytų prekių kiekį ir išorinę jų kokybę. Pirkėjas privalo prekių
pristatymo metu informuoti Pardavėją apie bet kokius prekių kiekio ir išorinius
kokybės trūkumus. Vėlesnės pretenzijos netenkinamos, išskyrus jeigu Pirkėjas
pateikia patikimus trūkumų įrodymus.
5.10. Pirkėjas sutinka, kad prekes pristatęs Pardavėjo
atstovas jas nufotografuotų (nefotografuodamas prekes atsiimančio asmens) ir
sutinka, kad tai laikoma įrodymu apie tinkamą prekių pristatymą Pirkėjui.
5.11. Apie pristatytų prekių kokybės trūkumus Pirkėjas
privalo informuoti Pardavėją ne vėliau kaip per 48 val. nuo prekių pristatymo.
5.12. Apie paslėptus prekių trūkumus Pirkėjas turi teisę
informuoti Pardavėją prekių tinkamumo galioti ar garantinio laikotarpio
terminu, tačiau ne vėliau kaip per 48 val. nuo jų nustatymo.
5.13. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie
pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, atsiradusių transportuojant
prekę(-es), kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
5.14. Pardavėjas, komplektuodamas sveriamus produktus įdeda
tokį produktų vienetų skaičių, kuris būtų artimiausias Pirkėjo užsakytam
sveriamo produkto svoriui. Tuo atveju, jeigu Pirkėjui perduodamas mažesnis
svoris, nei užsakyta Pardavėjas grąžina kainos skirtumą Pirkėjui šiose
Taisyklėse nustatyta tvarka.
5.15. Pardavėjas niekaip neįsipareigoja užtikrinti tikslaus
užsakytų prekių svorio. Sveriamų prekių kaina bus apskaičiuota pagal Pirkėjo
užsakyme nurodytą svorį. Tuo atveju, jei faktinis prekių svoris bus didesnis už
užsakyme nurodytą svorį, Pirkėjui nereikės papildomai mokėti. Jei pristatytų
prekių svoris yra mažesnis nei užsakyme nurodytas, kainos tarp užsakyto ir
pristatyto svorio skirtumas Pirkėjui grąžinamas tuo pačiu būdu, kuris buvo
naudotas sumokant už pateiktą užsakymą.
6. ALKOHOLINIŲ GĖRIMŲ IR KITŲ RIBOJAMŲ PREKIŲ PRISTATYMAS
6.1. Užsakyti alkoholinius gėrimus Klientas Pirkėjas gali
bet kuriuo metu, tačiau šie produktai gali būti pristatomi tik nuo 10.00 val.
iki 20.00 val. pirmadieniais – šeštadieniais ir nuo 10.00 val. iki 15.00 val.
sekmadieniais. Rugsėjo 1 d. alkoholiniai gėrimai nepristatomi.
6.2. Teisę atsiimti alkoholinius gėrimus turi tik blaivūs ir
ne jaunesni kaip 20 metų amžiaus asmenys.
6.3. Teisę atsiimti energinius gėrimus turi ne jaunesni kaip
18 metų amžiaus asmenys.
6.4. Jei produktų, kuriuos galima įsigyti tik sulaukus tam
tikro amžiaus, pristatymo momentu Pirkėjas ar bet kuris kitas asmuo Pirkėjo
vardu priimantis prekes, neturės galiojančio dokumento, kuris patvirtintų jo
amžių, tokie produktai nebus perduoti. Tokiu atveju laikoma, kad užsakymas yra
iš dalies neįvykdytas dėl Pirkėjo kaltės.
6.5. Jei į užsakymą yra įtraukti alkoholiniai gėrimai,
Pardavėjo atstovas įvertina, ar nėra požymių, kad užsakymą su alkoholiniais
gėrimais priimantis asmuo yra neblaivus ir (arba) apsvaigęs. Tuo atveju, jei
kiltų įtarimų, kad Klientas Pirkėjas yra neblaivus, alkoholiniai gėrimai nebus
perduoti. Tokiu atveju laikoma, kad užsakymas yra iš dalies neįvykdytas dėl
Pirkėjo kaltės.
6.6. Jei dėl nuo Pardavėjo priklausančių priežasčių
užsakymas pristatomas anksčiau ar vėliau nei teisės aktų leidžiamos pardavimo
valandos, o užsakyme yra alkoholinių gėrimų, tokie alkoholiniai gėrimai
Pirkėjui neperduodami ir Pardavėjas grąžina už tuos produktus sumokėtus
pinigus.
7. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA
7.1. Kiekvienos e-PROMO parduotuvėje parduodamos prekės
savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Visoms prekėms suteikiama jų gamintojo suteikta
garantija.
7.3. Gamintojo garantiją turinčios prekės parduodamos
išrašius garantinį taloną, kuriame yra informacija apie garantijos sąlygas.
Informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama tel. 8 800 41411.
7.4. Pirkėjas supranta, kad internetinėje parduotuvėje
esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali nevisiškai
atitikti realų prekių dydį, formas ir spalvas dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
ypatybių, todėl Pardavėjas už tai neatsako už neatitikimus.
7.5. Prekės kokybės garantiją nustato prekės Pardavėjas
pagal gamintojo įsipareigojimus ir bendruosius teisės aktus.
7.6. Jeigu garantinio termino laikotarpiu paaiškėja, kad
prekė neatitinka kokybės reikalavimų, trūkumai nėra netinkamo prekės laikymo,
eksponavimo ar naudojimo pasekmė ir Pirkėjas apie tokius trūkumus pranešė
Pardavėjui nedelsiant jiems paaiškėjus, Pardavėjas savo nuožiūra arba pašalina trūkumus,
arba, jeigu trūkumų neįmanoma pašalinti, pakeičia Prekę nauja Preke. Prekę
garantiniam remontui atlikti pristato Pirkėjas.
8. PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
8.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo –
pardavimo sutarties, sudarytos su Pardavėju, pranešdamas apie tai Pardavėjui
raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir užsakymo
numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.
8.2. Pirkėjo teisė atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties
įgyvendinama vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr.
258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys
sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".
8.3. Pateikęs raštišką pranešimą apie sutarties atsisakymą,
Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) kalendorinių dienų pateikti
Pardavėjui reikiamą informaciją ir grąžinti prekę šių Taisyklių nustatyta
tvarka.
8.4. Pirkėjas taip pat turi teisę grąžinti ar reikalauti
pakeisti nekokybiškas ar užsakymo specifikacijos neatitinkančias prekes.
8.5. Bet kuriuo atveju negrąžinamos ir nekeičiamos greitai
gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas, o taip pat
kitos Civilinio kodekso bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos
Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“ nurodytos prekės.
8.6. Netinkamos kokybės ne greitai gendančių prekių ar
kokybiškų prekių, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar
komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d.
Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės
prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais
galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
8.7. Prekė gali būti grąžinama, jeigu jos nebuvo sugadinta
arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama
(nenuplėštos originalios etiketės bei žymėjimai). Grąžinamos ar keičiamos
kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos
(nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.),
vartojamųjų savybių ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama
originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta,
būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, garantinę kortelę (jei ji buvo
išduota), naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė
nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai
supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti
už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų.
8.8. Prekės keičiamos ar grąžinamos Pardavėjas iš anksto
suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Pirkėjas turi pristatyti prekes
Pardavėjo adresu arba susiderinus jas atsiima Pardavėjas. Visos su nekokybiškų
prekių grąžinimo susijusios išlaidos tenka Pardavėjui.
8.9. Grąžinant ar keičiant kokybiškas ir Pirkėjo užsakymą
atitinkančias prekes, Pirkėjui negrąžinamas prekių pristatymo mokestis. Tuo
atveju, jeigu pristatymo mokestis nebuvo taikomas, Pardavėjas turi teisę
išskaityti pristatymo mokesčio sumą iš Pirkėjui grąžinamų sumų.
8.10. Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu:
[email protected] arba telefonu: 8 800
41411.
8.11. Už grąžintas prekes pinigai į Pirkėjo sąskaitą
grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių grąžinimo
dienos.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos
formose, esančiose e-PROMO parduotuvėje pateiktų duomenų teisingumą. Jei
Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako
už dėl to atsiradusius padarinius.
9.2. Pirkėjas atsako už savo veiksmus, atliktus naudojantis
šia e-PROMO internetine parduotuve.
9.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą
tretiesiems asmenims. Jei e-PROMO parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi
trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo
prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais
atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis
Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Tuo atveju, jei Pardavėjas pažeistų šias Taisykles,
Pardavėjas bus atsakinga tik už tiesiogiai dėl to pažeidimo Pirkėjo patirtus
nuostolius tiek, kiek tuos nuostolius pagrįstai galėjo numatyti abi šalys.
10. KOMUNIKACIJOS PRIEMONĖS IR KONTAKTAI
10.1. Pardavėjas visus pranešimus gali siųsti Pirkėjui jo
registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu ar SMS žinute jo
nurodytu telefono numeriu. Bet kuriais užsakymų vykdymo klausimais, Pardavėjo
atstovai turi teisę susisiekti su Pirkėju jo nurodytu telefono numeriu.
10.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus pateikia
Pardavėjui šiomis susisiekimo priemonėmis:
10.2.1. Intercom gyvo susirašinėjimo programėlė Pardavėjo
internetinėje svetainėje www.sanitex.eu
10.2.2. Telefono numeriu: 8 800 41411
10.2.3. el. pašto adresu: [email protected]
10.3. Šiose Taisyklėse nurodytais atvejais Pardavėjui
teikiami pranešimai šiais įprastais Pardavėjo komunikacijos kanalais:
internetinėje svetainėje www.sanitex.eu, Promo Cash&Carry paskyroje
Facebook ar registruotų Pirkėjų el. pašto adresais.
11. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
11.1. Pirkėjo asmens duomenys bus tvarkomi pagal Pardavėjo
Privatumo politiką. Jei Pirkėjas užsako prekes iš e-PROMO parduotuvės, laikoma,
kad jis sutinka su Pirkėjo asmens duomenų tvarkymu ir patvirtina, kad visa
pateikta informacija ir asmens duomenys yra teisingi ir atitinka tikrovę.
11.2. Pirkėjo asmens duomenys bus naudojami identifikuojant
Pirkėją, nustatant, ar Pirkėjas ir asmuo, kuriam pristatomos prekės, yra
pilnametis arba ne jaunesnis nei 20 metų (įsigyjant alkoholinius gėrimus), vykdant
prekių pardavimą ir pristatymą, išrašant apskaitos dokumentus, grąžinant
permokas ir (ar) pinigus už Pirkėjo grąžintas prekes, administruojant
įsiskolinimus ir vykdant kitus iš pirkimo-pardavimo sutarties kylančius
įsipareigojimus.
11.3. Pirkėjo asmens duomenys bus tvarkomi tiesioginės
rinkodaros tikslais tik gavus Pirkėjo sutikimą. Pirkėjo sutikimas išreiškiamas
pažymint atitinkamus laukelius registracijos anketoje bei gali būti keičiamas
prisijungus prie savo e-PROMO paskyros.
12.1. Pardavėjas, atsižvelgdamas į e-PROMO parduotuvės
sistemos techninius pajėgumus, turi teisę savo sprendimu riboti registruotų
Pirkėjų skaičių.
12.2. Pardavėjas turi teisę bet kada, nenurodydamas
priežasčių sustabdyti naujų užsakymų priėmimą iš Pirkėjo apie tai informuojant
Pirkėjo e-PROMO paskyroje ir kitais įprastais Pardavėjo komunikacijos kanalais.
12.3. Jeigu Pardavėjo duomenimis Pirkėjas bando pakenkti
e-PROMO parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo
įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar
sustabdyti jam galimybę naudotis e-PROMO parduotuve ir/arba panaikinti Pirkėjo
registraciją. Bet kokie bandymai pakenkti e-PROMO parduotuvės darbo stabilumui
yra tiriami ir, esant reikalui, perduodami teisėsaugos institucijoms.
12.4. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali
laikinai sustabdyti arba nutraukti e-PROMO parduotuvės veiklą, apie tai iš
anksto nepranešęs Pirkėjui.
13. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
13.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos
Respublikos teisės aktais.
13.2. Jei teismas ar kita kompetentinga institucija
nusprendžia, kad kuri nors šių Taisyklių nuostata neatitinka teisės aktų
reikalavimų, ji laikoma negaliojančia ir yra automatiškai keičiama artimiausia
pagal prasmę nuostata, atitinkančia teisės aktų reikalavimus. Tokia
negaliojanti nuostata neturi jokios įtakos Taisyklių ar konkrečių jų nuostatų
galiojimui.
13.3. Visi ginčai, kilę tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybų būdu. Pirmiausia Pirkėjas privalo raštu kreiptis į Pardavėją užpildant e-PROMO parduotuvės paskyroje nurodytą formą, Pardavėjui per 14 dienų neatsakius į Pirkėjo pretenziją ar neišsprendus jos abipusiai priimtinu būdu, ginčas toliau gali būti sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.